Facebook jest jednym z dostępnych nam narzędzi sprzedaży. Masz tu możliwość spieniężania oferty poprzez prowadzenie strony fanowskiej. Jak pozyskać klienta przez fanpage?
Do czego służy fanpage w sprzedaży?
- do pozyskania potencjalnego klienta, który wchodzi w lejek sprzedażowy na najszerszym jego etapie,
- do e-sprzedaży bezpośredniej, m.in. jeśli jedną z kart na fanpage jest zakładka z ofertami,
- do informowania o swoim istnieniu, działalności – jako swoisty rodzaj ogłoszenia,
- do budowania autorytetu,
- do pozyskiwania potencjalnych klientów na listę mailingową lub do innych social mediów,
- inne, o których możesz napisać w komentarzu.
Nagranie audio
Procentowe wskaźniki sprzedaży
Odsłuchując plik dźwiękowy dowiesz się m.in. jakie są procentowe wskaźniki sprzedaży, które możesz przyjąć podczas opracowywania strategii. Rozszerzę informacje o procent, który nie wybrzmiał. Specjaliści podkreślają, że z użyciem algorytmów dzięki zasięgom organicznym post zostanie wyświetlony około 10% osób Cię obserwujących. W związku z tym, jeśli masz np. 656 fanów, to post ma szanse pojawić się na tablicach 65 osób.
Rekomendacje działań wpływających na efektywność fanpage
Polecam Ci analizę Twoich postów na fanpage. Poznasz dzięki temu upodobania swojej publiczności. Publikowanie tego, co się podoba, co wiąże się z aktywnym odbiorem, zwiększa Twoje zasięgi. Natomiast większe zasięgi to większa ilość potencjalnych klientów.
Nie zapomnij zaprenumerować ścieżki mailowej o tym, jak rozwinąć skrzydła na Facebooku. Zapraszam!