KURS: Jak pisać znany blog?

1. Jeśli masz za mało czytelników.
2. Jeśli chcesz pisać teksty ponadczasowe.
3. Jeśli chcesz by wpisy pracowały, gdy śpisz.

START 13.11.2017 r.

Co zyskujesz?

-> praktyczną wiedzę przekazaną online podczas 5xLIVE wraz z pełnym wsparciem.

Dla kogo jest szkolenie?

Dla wszystkich osób, które przynajmnie j dopuszczają myśl, że chcą zarabiać prowadząc blog, nie chcą dokładać do utrzymywania go. Nie ma znaczenia na jakim etapie rozwoju bloga jesteś. Możesz go nawet jeszcze nie mieć. Temat bloga nie ma znaczenia. Typ bloga (np. fotograficzny) też nie ma znaczenia.

Co wyróżnia moje szkolenia?

  1. TEGO NIE MA NIKT INNY! W wyniku szkolenia powstanie grupa blogów mająca większa siłę, niż pojedynczy twórca. Będę szukać reklamodawców na blogi kursantów, polecać je m.in. swoim Klientom (agencje marketingowe)
  2. opowiadam nie wykładam, słuchasz jak radia 😉
  3. bazuję na prawdziwych historiach z życia zawodowego
  4. treści buduję z doświadczenia wynikającego ze współpracy z firmami, agencjami, organizacjami pozarządowymi i osobami prywatnymi,
  5. w 1 miejscu masz przekazaną moją wiedzę, wykonujesz zadania i masz prawo wypowiadania się i zadawania pytań
  6. w wersji rozszerzonej nie tylko dowiesz się ode mnie co zrobić, ale chętnie zajmę się indywidualnie Twoim blogiem a być może nawet będę uczestniczyć we wdrażaniu wypracowanych pomysłów  w przyszłości – tu już dodatkowo odpłatne wsparcie.

Gdzie odbywa się kurs?

TYLKO w ramach tajnej grupy na Facebook’u, gdzie emituję LIVE’y i/lub pisemnie odpowiadam na pytania.

Od poniedziałku do piątku codziennie o godzinie 21:00 (!) nadam LIVE na tematy przypisane do danego dnia.

CZAS TRWANIA LIVE – do wyczerpania pytań lub do czasu niedyspozycji głosowej prowadzącej 😉 około godziny zegarowej lub dłużej.

Jaki jest program kursu?

  • poniedziałek – stylebook jako część strategii bloga, wszystko co trzeba wiedzieć o tytule
  • wtorek – zajawka – po co jest i czy warto
  • środa – opisywanie pod wyszukiwarki, na co i dlaczego warto poświęcić czas
  • czwartek – rozwinięcie wpisu, układ treści graficzny i merytoryczny
  • piątek – co powinno być na blogu, jak pisać treści ponadczasowe
  • poniedziałek – podsumowanie, uzupełnienie i ustalenie warunków blogerskiej współpracy w przyszłości

Kiedy?

  • 13-17 listopada 2017 roku – część główna
  • 20 listopada 2017 – podsumowanie
  • 20 grudnia 2017 – koniec dostępności materiałów.

Jaki koszt?

139zł netto (170,97zł z 23% VAT)

Gdzie zapłacić?

Konto bankowe mBank: Lena Murawska 88 1140 2004 0000 3202 7576 0951 tytułem: tu podaj adres email uczestnika i słowo ZNANY

Możesz podać mail lena.a.murawska@gmail.com podczas wykonywania przelewu, by przyszło do mnie potwierdzenie.

Zapisz się na subskrypcję strony, nie ominą Cię żadne aktualizacje, kursy, produkty, czy wpisy na blogu.